Prvním krokem při budování životaschopného podniku je nastínění co nejkonkrétnějších obchodních výsledků. To vám pomůže při plánování výroby, cash flow nebo při optimalizaci obchodní strategie. Obchodní případy však probíhají jen málokdy jednoduše. Infina má řešení v podobě modulu, bez kterého se žádný obchodník neobejde.
CRM by nemělo řešit pouze stávající problémy, ale mělo by podporovat organizační pokrok vaši společnosti a představovat nové příležitosti pro obchod. Vy tak automatickým procesem zvýšíte tržby, snáz najdete nové zákazníky, snížíte provozní náklady a zlepšíte svá rozhodování. S tím vám pomůže právě i záložka Obchodů.
Jednotlivé fáze
Ať už podnikáte v jakémkoliv oboru, potřebujete mít jasnou představu o vašich zakázkách. V záložce Obchodů naleznete resumé všech rozpracovaných objednávek, ale je také možné vytvořit k danému obchodu úkol s časovým úsekem, ve kterém je potřeba cíl splnit. Ať už řešíte své zakázky formou akvizice, realizace nebo zákaznického servisu a jistě máte své milníky, které musíte sledovat.
Chytré záložky
Infina systém vám nabízí rozdělení do chytrých záložek, ve kterých si sami definujete typ obchodu a konkrétní fáze, které je potřeba dokončit. U investic to může být jen úvodní schůzka, nabídka a odsouhlasení, ale u složitějších obchodních projektů jsou konkrétní milníky náročnější. Každý uživatel Infiny si však může přizpůsobit fáze konkrétního obchodu svým potřebám.
Fakt: Vy i váš manager budete vědět, kolik máte rozjednaných obchodů, a v jaké fázi se tyto zakázky aktuálně nachází.
Jednotlivé obchody se také dají pomocí funkce Drag&drop přesouvat mezi individuálními fázemi, přičemž se u každé fáze zobrazuje celková suma z daného obchodu. Díky tomuto chytrému modulu rozdělení a intuitivnímu ovládání je správa obchodů efektivní a snadná pro každého.
Vytvoření obchodního případu
Silné vztahy se zákazníky jsou klíčem k trvalému růstu podniku a ziskovosti. Důležitá je jak příprava obchodníka před každým setkáním s klientem, tak i informace pro toho, kdo následně řeší samotné zakázky. Souhrn komunikace a veškerá data vám budou k dispozici právě v kartě klienta nebo pod jednotlivými okny obchodních případů.
Ten vytvoříte v záložce Založení klienta nebo přímo z karty zákazníka. Okno, které se automaticky vytvoří ke každému obchodu, obsahuje základní údaje.
Patří zde:
Ale také založení a účel obchodu, načež vám modul umožní sledovat skutečnou provizi, doplnit čísla smluv, nahrát smlouvy nebo dokonce ji podle vámi zadané šablony vytvořit. Zakázku lze dále označit jako podepsanou, ale samozřejmě ji je možno také v každé fázi zrušit.
Rozpracované obchody
Systémy CRM poskytují manažerům a vedoucímu přehledy nejen o výkonu prodejních týmů, ale i o rozpracovaných úkolech a obchodech. Tím získávají stoprocentní kontrolu nad tím, jestli jsou jejich týmy v prodeji efektivní a kolik úkolů nebo obchodů již bylo uzavřeno.
Záložku Rozpracovaných obchodů můžete filtrovat podle jména řešitele nebo podle typu obchodu. Ke každému obchodu lze zadat několik úkolů, které musí řešitel stihnout do určitého termínu, ale zároveň může vybrat jiného participanta, na kterého má možnost část svých úkolů nebo dokonce celý obchod delegovat. Všechny tyto informace se propíšou do kalendářů všech řešitelů a zároveň jim přijdou notifikace e-mailem o nových úkolech k dokončení.
Dokonalý přehled
Důsledná dokumentace každého kroku prodejního procesu, od jeho ústní formy až po podpis smlouvy, umožňuje detailní analýzu prodejního cyklu. Obchodník tak ví, kolik je rozjednaných obchodů, v jaké jsou fázi, kdo v jeho týmu řeší úkoly efektivně a kdo naopak ne. Zároveň k tomu všemu má vedoucí týmu přehled o předpokládaných provizích za jednotlivé obchody a tím i přehled o všech financích.
Pokud stále váháte, zda vám náš systém nabídne vše potřebné, kontaktujte našeho obchodního zástupce.
Powered by Froala Editor